ZA KONEC ABA LIGE ŠE DOMAČA TEKMA S CEDEVITO OLIMPIJO

1.5.2025

Naši košarkarji bodo v zadnjem, 30. krogu AdmiralBet ABA lige v soboto, 3. 5., ob 19.00 gostili Cedevito Olimpijo.

Sponzor tekme je podjetje Zavas, v sodelovanju z Zavarovalnico Triglav pripravljamo Triglav met s sredine za 5000 evrov!

Gre za četrto letošnjo medsebojno tekmo, vse tri dosedanje (v Superpokalu, Pokalu Spar in ABA ligi) so dobili Ljubljančani. Najtesneje je bilo prav v ABA ligi, kjer so decembra v Stožicah slavili po podaljšku s 84-82.

V ABA ligi bo to sicer deveta medsebojna tekma. Cedevita Olimpija jih je dobila sedem, Krkaši pa zadnjo v Novem mestu. V lanskem marcu so zmagali z 92-78.

Dejan Jakara, trener Krke: »Olimpija nam letos ne odgovarja. Doživeli smo dva visok poraza, v tekmi, kjer smo bili blizu pa Olimpija ni bila mentalno pripravljena po treh dneh na letališču, v temo pa so šli mogoče celo malo podcenjevalno. Verjamem, da tega sedaj ne bo. Rabijo zmago, da bi mogoče lahko prehiteli Igokeo. Mi se na tej zadnji tekmi v ligi ne smemo sprostiti. Že pred tekmo s Crveno zvezdo sem igralce opozarjal, da po zagotovljenem obstanku v ABA ligi sezona ni končana. Za nas je državno prvenstvo izredno pomembno, zbrani moramo ostati do samega konca. Tako bo pomembna tudi tekma z Olimpijo, čeprav nam zmaga uvrstitve na lestvici ne bi spremenila. Lahko pa bi nam zagotovila ogromno mero samozavesti v primeru ugodnega rezultata. Vabim vse navijače, da nam, tako kot so nam proti Heliosu, pomagajo tudi proti Olimpiji.«

Jan Špan, igralec Krke: »Čaka nas zadnja letošnja tekma v ABA ligi. Hvala bogu za nas nima prevelikega pomena v smislu obstanka v ligi, gre pa seveda za slovenski derbi. Olimpija si želi zagotoviti čim boljšo pozicijo pred končnico, prihaja pa tudi mesec, v katerem bodo vse ekipe želele priti v najboljšo formo. Mislim, da bo ta tekma odličen pokazatelj naše forme in kje smo trenutno, hkrati pa kot vedno tudi lep praznik za slovensko košarko. Upam, da bosta temu primerna tudi obisk in vzdušje na tekmi ter da mi lahko presenetimo nasprotnike.«

Medijski partnerji