V NEDELJO ZVEČER PRIHAJA SC DERBY

19.10.2024

Naši košarkarji bodo v 5. krogu AdmiralBet ABA lige gostili SC Derby iz Podgorice. Tekma bo v dvorani Leona Štuklja v nedeljo, 20. 10., ob 21.00. Sponzor tekme je ponovno Gallino d.o.o., ki velja za vodilno podjetje na področju prodaje in vgradnje finalnih talnih oblog.

SC Derby, ki ga je lani vodil naš trener Dejan Jakara, ima v ABA ligi dve zmagi in dva poraza. Obe zmagi so zabeležili doma, ko so premagali Spartak in Zadar, izgubili pa so s Cibono v gosteg in s Partizanom na domačem parketu.

V medsebojnih tekmah SC Derby vodi s 3-1. Krka je dobila le prvo medsebojno tekmo, oktobra 2021 na domačem parketu.

Dejan Jakara, trener Krke: »Nekatere fante iz SC Derbyja, ne vse, zelo dobro poznam, kar je seveda določen plus. Po drugi strani pa tudi oni mene zelo dobro poznajo, vključno s strokovnim štabom. Igrajo zelo agresivno in hitro košarko, zelo dobro tečejo v protinapad. V obrambi poskušajo sekati linije podaj, kar onemogoča ekipam, da pridejo do kotov, ki jih rabijo za uspešno izvedbo napada. Temu moramo dati poudarek. Nimamo veliko časa za pripravo. Nam vsaka tekma v prvenstvu šteje, nji me, saj igrajo tekme državnega prvenstva brez tekmovalnega naboja, saj jim rezultat ne šteje. To je velik plus za njih, res pa je, da smo trenutno v zelo dobre ritmu. Počasi začenjamo razumeti sistem, različne koncepte napadov in obramb in napredujemo. To bo čvrsta, trda tekma, kjer bodo oni šli na glavo, saj je v njihovih glavah, da to tekmo morajo dobiti, mi pa jim bomo poskusili kontrirati. So favoriti, ampak mi gremo na zmago.«

Jakob Čebašek, igralec Krke: »SC Derby je zelo atletska, visoka in mlada ekipa in nekoliko spominjajo na Mego. Morali se bomo pripraviti na njihovo agresivno igro. Naš trener Jakara jih najbolje pozna, zato sem prepričan, da bomo zelo dobro pripravljeni na njih. Komaj čakam nedeljo in upam na čim večjo podporo s tribun. Če se bomo držali navodil, mislim, da se lahko nadejamo nove zmage. Kot ekipa in kot posamezniki rastemo. Igralci počasi prihajamo v formo, kot ekipa pa bolje sodelujemo, se več pogovarjamo in temu primerna je tudi kemija med nami.«

Medijski partnerji